1 jaar 1 maand en 14 dagen - Reisverslag uit Graz, Oostenrijk van Dieuwertje Melchior-Mantel - WaarBenJij.nu 1 jaar 1 maand en 14 dagen - Reisverslag uit Graz, Oostenrijk van Dieuwertje Melchior-Mantel - WaarBenJij.nu

1 jaar 1 maand en 14 dagen

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

12 April 2016 | Oostenrijk, Graz

Tsjongejonge... Wat gaat de tijd toch hard!

Inmiddels ben ik dik over het jaar in Graz heen en voel ik mij steeds beter hier. Ook Graz went echt steeds meer en nu het ook qua temperatuur weer beter wordt, kijk ik nog meer uit naar de zomer.

Even een beknopte samenvatting sinds half februari... Voor mama's verjaardag zijn we eind maart kort naar Nederland gereden (ja met de auto...). Verder zijn er niet heel veel spannende dingen gebeurd eigenlijk. Voor de komende tijd staat er in mei een vakantie gepland met mijn familie en in juni gaan Valerie en ik naar Budapest. Dan komen Dennis en Danielle ons nog bezoeken in juli... Ik heb er zin an! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Graz

Dieuwertje

Emigreren. Want ja, kiezen voor de man van je leven, doe je niet voor even.

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 1893

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 31 December 2025

GEEMIGREEEERD

Landen bezocht: