13 juli 2015 - Reisverslag uit Graz, Oostenrijk van Dieuwertje Melchior-Mantel - WaarBenJij.nu 13 juli 2015 - Reisverslag uit Graz, Oostenrijk van Dieuwertje Melchior-Mantel - WaarBenJij.nu

13 juli 2015

Blijf op de hoogte en volg Dieuwertje

13 Juli 2015 | Oostenrijk, Graz

13 juli 2015.
134 dagen sinds mijn emigratie.
Ofwel, 19,14 weken. Ofwel, 4,4 maanden of zelfs, 0,37 jaar.
Het zijn maar een aantal nummers die de website van berekenhet mij toont. Zo lang, ben ik al in Oostenrijk, geeft het aan.

Wat het niet aangeeft, is hoeveel keren ik bijvoorbeeld al boodschappen gedaan heb. Of hoe vaak ik inmiddels de was gedraaid heb, met de tram 4 naar mijn werk gereisd ben, of hoeveel uur ik op het schitterende kantoor al gedraaid heb. Aan de andere kant, het toont ook niet hoeveel pizza’s ik al gegeten heb, hoeveel keer ik naar het zwembad achter ons huis ben gegaan, of hoeveel holunderspritzers ik al gedronken heb.

Het zijn maar cijfers. Context brengt de benodigde informatie eromheen. Want zonder dagen, kan 134 ook prima het aantal gedronken holunderspritzers geweest zijn.

Ja, ik ben in het buitenland. Maar nee, een vakantie is het niet. Een feestje mag ik er wel van maken toch, ook al is het geen vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Graz

Dieuwertje

Emigreren. Want ja, kiezen voor de man van je leven, doe je niet voor even.

Actief sinds 13 Juli 2015
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 1894

Voorgaande reizen:

01 Maart 2015 - 31 December 2025

GEEMIGREEEERD

Landen bezocht: